Openingstijden en aanwezigheid

Regelmatig zijn er meer aanmeldingen dan plek. Dit leidt tot wachttijden. Wij proberen de wachttijd niet teveel te laten oplopen. Zodra de wachtlijst van een hulpverlener vol is, zal dit hieronder vermeld worden als “VOL”. Dit betekend dat u zich niet meer kunt aanmelden bij deze hulpverlener.

Tijdens het eerste telefoongesprek voeren wij een triage uit. Triage gaat over het bepalen van de urgentie bij een hulpvraag. Er wordt gekeken naar wat de ernst is, wat prioriteit heeft en hoeveel tijd de zorg rondom deze vraag kost. Triage heeft als doel dat wachttijden zo kort mogelijk blijven en dat een pati├źnt de juiste zorg op het juiste moment krijgt bij de juiste hulpverlener.

Belangrijk om te weten:
Elke week worden de aanmeldingen binnen het team besproken. Wij bespreken welke hulpverlener het beste past bij uw zorgvraag. U wordt door de betreffende hulpverlener terug gebeld voor het maken van een afspraak.

Op vrijdag is de praktijk gesloten.
Telefonisch spreekuur dinsdag t/m donderdag tussen 12.00 – 12.30u.

Franciene Ramakers
Gespecialiseerde-GGZ / Psychotherapeut / Praktijkhouder
Werkt op dinsdag, woensdag en donderdag van 8:00 tot 15:00u

Loly Krielaars
Generalistische Basis-GGZ /GZ-psycholoog/ EMDR specialist
Werkt op dinsdag, woensdag en donderdag van 8:00 tot 15:00u

Marianne Bulinga
Generalistische Basis-GGZ / GZ-psycholoog
Werkt op maandag van 8.00-13.00u
Na de kerstvakantie gaat Marianne op maandag en dinsdag werken.

Wachttijden per hulpverlener

Franciene Ramakers
Wachttijd intake GB-GGZ 12 weken (1-12-2022).
Wachttijd intake G-GGZ 12 weken (1-12-2022).
Wachtlijst is VOL (1-12-2022).
Geen wachttijd tussen intake en behandeling.

Loly Krielaars
Wachttijd GB-GGZ 8 weken (1-12-2022).
Wachtlijst is VOL (1-12-2022).
Geen wachttijd tussen intake en behandeling.

Marianne Bulinga
Wachttijd Marianne GB-GGZ 8 weken (1-12-2022).
Wachtlijst is VOL (1-12-2022)
Marianne werkt zonder zorg-contracten. Onder het kopje vergoedingen kunt u lezen wat dit voor u betekend.

Bemiddeling wachttijd

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

U kunt de bemiddelaar ook benaderen om te bekijken of er extra budget vrijgemaakt kan worden als een hulpverlener het zorg-plafond bereikt heeft. Neem hiervoor contact op met uw zorgverzekeraaer.

Contact gegevens

Psychologen Praktijk Quanta
Leunweg 4
5221BC Engelen
Routebeschrijving

Gespecialiseerde GGZ: Mw. drs. F. Ramakers (G-GGZ)
06 – 26 02 80 36

Basis-GGZ: Mw. drs. L. Krielaars (GB-GGZ)
06 – 42 36 92 35

Basis-GGZ: Mw. drs. M. Bulinga (GB-GGZ)
06 – 28 44 89 51

Wij maken geen gebruik van Whatsapp!

Afwezigheid per hulpverlener

Tijdens de kerstperiode is er geen vervangen. U kunt de huisarts raadplegen.

Franciene Ramakers
Vakantie: 23-12 t/m 6-1-23

Loly Krielaars
Vakantie: 23-12 t/m 6-1-23

Marianne Bulinga
Vakantie: eerste week van januari

Waarneming: Tijdens vakantie of ziekte wordt de waarneming onderling geregeld. Buiten openingstijden kunt u een bericht inspreken.

In geval van nood dient u contact op te nemen met u huisarts of de huisartspost. Als u anoniem met iemand wilt praten dan kunt u ook 24 uur per dag de volgende nummers bellen: de luisterlijn 0900-0767 of Zelfmoordpreventie 113 (0800-0113).